Grade 7 Curriculum Updates - Quarter 2, 2017 - Dragons News

Monday, October 23, 2017

Grade 7 Curriculum Updates - Quarter 2, 2017

Math

During Quarter 2 students will be completing Unit 2: Simplifying expressions and solving equations. The culmination of this unit is a final project in which students design a calendar of their birthday month where they create equations whose solution is the date of the month. Throughout units 3 and 4, students will apply their knowledge of factors, fractions and exponents as well as uncover many types of problem-solving strategies involving fractions.

Units 3 and 4 will each conclude with a unit test. Parents can help by checking the Schoology calendar with their child in order to stay informed of upcoming homework assignments and to have their child share “What I’m learning in math”.

Q2 동안 학생들은 Unit 2를 완성하게 될 것입니다. 표현을 단순화하고 방정식을 풀 것입니다. 이 단원 마지막에는 학생들이 자신의 생일 달의 달력을 설계하여 방정식을 만드는 해가 해의 날짜인 최종 프로젝트입니다. Unit 3과 4 를 통해 학생들은 요인, 분수 및 지수에 대한 지식을 적용 할뿐만 아니라 분수와 관련된 여러 가지 문제 해결 전략을 밝힙니다.

Unit과 4 는 각각 시험이 진행될 것입니다. 학부모님은 자녀와 함께 Schoology 달력을 확인하여 자녀가 다가올 숙제에 대한 정보를 얻고 자녀가 "수학에서 배우고있는 것"을 학부모님과 나눌 수 있을 것입니다.


Social Studies

Students will explore demographics and development trends to discover how we can build Hope For Tomorrow in our world together. Students will be assessed on their Public Service Announcements presentations and parents can encourage students to pursue their passions in learning and compassionate service to our global community.

학생들은 인구 통계 및 개발 동향을 탐구하여 우리가 함께 'Hope For Tomorrow'를 구축 할 수있는 방법을 발견하게 될 것입니다. 학생들은 공익 광고 발표 자료를 통해 평가를 받게되며, 학부모는 학생들이 세계 공동체에 대한 배움과 자비로운 봉사에 대한 열정을 갖도록 격려해 주시길 바랍니다.


Science

In this unit ” InGENEious”, students will investigate the importance of DNA and genes in controlling characteristics of organisms. They will extract DNA from fruit and explore the ethics of genetic manipulation. The theory of evolution by natural selection which explains the diversity of living things will be the second key area of study for this quarter.Students will be assessed formatively and summatively. The summative assessments will include a written test, an engineering design project and a fruit DNA extraction laboratory report. Parents can assist their students’ learning by asking clarifying questions especially about Schoology assignments and events.

이 Unit "InGENEious"에서 학생들은 유기체의 특성을 제어하는 데있어 DNA와 유전자의 중요성을 조사합니다. 그들은 과일에서 DNA를 추출하고 유전자 조작의 윤리를 탐구할 것입니다. 살아있는 것들의 다양성을 설명하는 자연 선택에 의한 진화 이론은 이번 분기의 두 번째 핵심 연구 분야가 될 것입니다. 학생들은 형식적으로 그리고 종합적으로 평가 될 것입니다. 총괄 평가에는 필기 시험, 엔지니어링 설계 프로젝트 및 과일 DNA 추출 실험실 보고서가 포함됩니다. 학부모는 특히 학업 과제 및 이벤트에 관한 질문을 명확히하여 학생들의 학습을 도울 수 있습니다.


English

Grade 7 students will be engaging in a Writer’s Workshop where they will generate ideas for and craft personal narratives. Story structure, descriptive language and revision are some of the skills students will focus on. Parents can encourage students to read English texts in their free time.

7 학년 학생들은 Writer 's Workshop에 참여하여 개인적인 서사를 위한 아이디어를 창출하고 만들 것입니다. 이야기 구조, 기술적인 언어 및 개정은 학생이 집중할 기술 중 일부입니다. 학부모는 학생들이 자유 시간에 영어 문장들을 읽도록 권장해주시기 바랍니다.


E.A.P.

Students in E.A.P. are working on identifying plot elements! As students dig deep into Writer’s Workshop in their English language arts class, the select few in E.A.P. are getting additional support by learning to deconstruct stories to identify the elements in plot structure. Students are also working on their reading endurance with additional protected reading time, and they’re tracking their reading with personal Reading Trackers! Students will work toward creating a Booktalk Project that aims to share a book that they are enjoying at the time. Parents can get involved by encouraging students to regularly read their chosen book for the Booktalk Project and encourage students to summarize elements of plot in that book back to the parents!

E.A.P.의 학생들은 줄거리 구성 요소를 식별하기 위해 노력하고 있습니다! 학생들이 Writer 's Workshop을 영어 수업에서 깊이 파고 들면, E.A.P. 구성 요소를 식별하기 위해 스토리를 해체하는 법을 배우는 것으로 추가 지원을 받고 있습니다. 학생들은 추가 독서 시간으로 독서 지구력을 연구하고 있으며 개인 독서 트래커로 독서를 추적하고 있습니다! 학생들은 그 당시 즐기고있는 책을 공유하고자하는 Booktalk Project를 만들기 위해 노력할 것입니다. 학부모들은 정기적으로 북 토크 프로젝트를 위해 선택한 책을 읽도록 권유하고 학생들에게 그 책의 음모 요소를 부모에게 다시 요약하도록 격려함으로써 참여할 수 있습니다!


P.E.

At the beginning of Quarter 2, students will be using their critical thinking skills in the health classroom to identify best ways to make smart and healthy choices in life. Students will be completing a summative project where they analyze and evaluate how companies use advertising and marketing strategies to impact their personal choices. The second half of Quarter 2 will focus on the skills needed to play Net games, such as volleyball, basketball and badminton. Parents can support their children by helping them to process examples of healthy life choices.

Q2 초에 학생들은 건강 교실에서 자신의 비판적 사고 능력을 사용하여 인생에서 현명하고 건강한 선택을 할 수있는 최선의 방법을 찾아 낼 것입니다. 학생들은 회사가 개인 선택에 영향을 미치는 광고 및 마케팅 전략을 어떻게 사용하는지 분석하고 평가하는 요약 프로젝트를 완료하게됩니다. Q2 후반기에는 배구, 농구, 배드민턴과 같은 'Net Game' (그물이 쳐져있는 경기)에 필요한 기술에 중점을 둡니다. 부모는 자녀가 건강한 삶의 선택에 대한 예를 처리하도록 도와줌으로써 자녀를 도울 수 있습니다.


No comments:

Post a Comment