Grade 8 Curriculum Updates - Quarter 1, 2017 - Dragons News

Friday, September 29, 2017

Grade 8 Curriculum Updates - Quarter 1, 2017

Science

Grade 8 Science will study the properties and behavior of matter throughout the first quarter of the 2017-2018 school year.
Students will be assessed summatively with at least one quiz and a project asking students to create a material based on the properties of naturally produced materials, and the pitch an investment opportunity to a board of advisees.

Parents can easily be given access to assignments and the daily agenda through joining our Google Classroom by emailing loren@kis.ac.

학년 과학은 2017-2018 학년도의 1쿼터 동안 사물의 속성과 행동을 연구합니다.

학생들은 최소 하나의 퀴즈와 학생들이 자연적으로 생산 된 재료의 특성에 기초한 재료를 만들 것을 요청하는 프로젝트와 조언자에게 투자 기회를 제공함으로써 총괄적으로 평가됩니다.

loren@kis.ac로 이메일을 보내 Google 학급에 참여함으로써 학부모는 과제 및 일일 일정에 쉽게 액세스 할 수 있습니다.


Math

Grade 8 Math is off to a great start! The students have been diligently trying to connect logic to their own lives as the theme of our first unit. The initial work was to identify a problem solving process that can be used across all problem solving situations, and how logical reasoning is an integral part. As practice, students used these processes to create their own logic puzzles for others to solve. What follows will be a summative assessment in which students need to use problem solving and logic to create personal statements of value through a manifesto! It’s great to see the students attempt to understand that math is more than just numbers and formulas, but a structure to make sense of the world around them. To help our students, parents are encouraged to ask questions about the work we are doing in class, the course expectations viewed thus far, and please ask your children to see the excellent products they are creating!








8 학년 수학은 멋지게 시작했습니다! 학생들은 첫 번째 단원을 주제로 자신의 삶에 논리를 부지런히 연결하려고 노력했습니다. 초기 작업은 모든 문제 해결 상황에서 사용할 수 있는 문제 해결 프로세스와 논리적 추론이 중요한 부분 인 방법을 식별하는 것이었습니다. 연습으로 학생들은 이러한 프로세스를 사용하여 다른 사람들이 해결할 수 있는 자신만의 논리 퍼즐을 만들었습니다. 다음은 학생들이 문제 해결과 논리를 사용하여 선언문을 통해 가치있는 개인 성명서를 작성해야 하는 요약 평가입니다. 학생들이 수학이 단순한 수식이 아니라 그 주변 세계를 이해할 수 있는 구조라는 것을 이해하려고 시도하는 것을 보는 것이 좋습니다. 학생들을 돕기 위해 학부모님들은 수업에서 하는 일에 대한 질문과 지금까지 본 교육 과정 기대 사항들을 질문하고 자녀에게 그들이 만드는 우수한 제품을 보도록 하십시오!


P.E.

Grade 8 Health and Fitness classes will start the year with the fitness testing and cooperative games unit. Returning students will get a chance to see how they performed in last year’s tests and set goals for the year ahead. Badminton will be the Net/Wall unit in quarter one. Handball and Soccer will be the Invasion/Territory units that bring the quarter to a close.
8 학년 건강과 운동 수업은 피트니스 테스트 및 협동 게임 단위로 시작됩니다. 돌아 오는 학생들은 작년 시험에서 그들이 어떻게 수행되었는지 보고 그 학년도의 목표를 설정할 기회를 얻게됩니다. 배드민턴은 1쿼터의 Net / Wall 유닛이 될 것입니다. 핸드볼과 축구는 분기를 마무리 짓는 Invasion/Territory 단위가 될 것입니다.


English

In Quarter 1, Grade 8 English begins with Writer’s Workshop. We learn and practice Personal Narrative Writing by moving through the writing process: rehearsing, drafting, revising, and editing. Students will demonstrate their understanding and development by writing an in-class narrative story at the end of the quarter.

Parents can ask their children about being writers and readers:

“Where are you in the writing process?”

“Which “small moment” of your life are you writing about?”

“Which book are you reading now? Which book do you want to read next?”

1쿼터 8 학년 영어는 Writer 's Workshop에서 시작됩니다. 작문 과정을 진행하면서 개인 서술 작문을 배우고 연습합니다 : 예행 연습, 초안 작성, 수정 및 편집. 학생들은 분기말에 교실 내러티브 이야기를 작성함으로써 학생들의 이해와 발전을 보여줍니다.

학부모는 자녀들에게 어떻게 작가이자 독자가되는지 질문 할 수 있습니다.

"학생은 쓰기 과정에서 어디쯤에 있을까?"

"네 인생의 "어느 순간"에 대해서 작문하고 있니? "

"어느 책을 읽었니? 어떤 책을 다음에 읽고 싶니? "


E.A.P.

For Quarter 1, E.A.P. focuses on narrative writing and grammar skills that will support English development in their core English class. Students are encouraged to increase their reading and writing stamina - both in and outside of school - which provides time for students to learn through doing - writing and reading independently, with individualized support and coaching in class. Finally, dedicated time and emphasis is given to developing and improving oral language skills as used in informal interpersonal communication as well as formal academic discussions.

1 쿼터 동안, E.A.P. 핵심 영어 수업은 영어 개발을 지원하는 서술 및 문법 기술에 중점을 둡니다. 학생들은 독서와 쓰기 능력을 학교 내외에서 늘려서 학생들이 독서와 독해를 통해 배울 수있는 시간을 제공하며, 개별화 된 지원과 수업 시간에 코칭을 할 수 있습니다. 마지막으로 공식적인 학술 토론뿐만 아니라 비공식적인 대인 커뮤니케이션에 사용되는 구두 언어 기술을 개발하고 향상 시키는데 시간과 노력을 헌신적으로 사용할 예정입니다.


Social Studies

Students will be assessed with at least one quiz and some small class projects. Later in the quarter students will be making their own Bill of Rights which will be a summative project.

In order to help further student learning at home, parents can ask students about what we have been doing so far in class. We will also be updating Schoology regularly, and starting this week students can look in our Unit 1 folder to access readings which are used in class. Students have also been shown how to log into their discover online account which also has a ton of extra cool readings, maps, and pictures related to what we are studying so far!

학생들은 최소 한 개의 퀴즈와 작은 수업 프로젝트들을 통하여 평가를 치르게 될 것입니다. 쿼터 후반부에 학생들은 총괄 프로젝트가 될 자신들만의 권리 장전을 만들게 될 것입니다. 학생들이 집에서도 학습을 지속할 수 있도록 돕기 위하여, 학부모님들은 학생들에게 수업 시간에 뭘 하고 있는지 물어봐 주시기 바랍니다. 우리는 또한 정기적으로 Schoology를 업데이트할 것이며, 이번 주 수업 시간에 사용될 읽기 자료들을 Unit 1 폴더에서 확인할 수 있습니다. 학생들은 또한 우리가 지금까지 공부해오고 있는 읽기 자료, 지도, 사진들을 다량 보유하고 있는 ‘discover online account’로 접속하는 방법을 알고 있습니다.

No comments:

Post a Comment