Grade 8 Curriculum Updates - Quarter 4, 2018 - Dragons News

Monday, April 9, 2018

Grade 8 Curriculum Updates - Quarter 4, 2018

Science

Grade 8 students will find themselves continuing to investigate different facets of physics through the end of the school year. Quarter 4 will begin with the last half of a unit focusing on forces and motion, with project and process based assessments covering Newton’s Laws, gravity, electricity, and magnetism.
The final unit of Grade 8 Science will tackle different forms of energy and feature projects that explore the relations of mass and velocity, as well as the transfer of heat. Parents can always be sure that their child is understanding what is being learned in science by asking for explanations of recent topics being studied in class and by asking him/her to share his/her latest daily video reflection.

8 학년 학생들은 학년 말까지 계속해서 다양한 물리학 측면을 조사 할 것입니다. 쿼터 4에는 뉴턴의 법칙, 중력, 전기 및 자력을 다루는 프로젝트 및 프로세스 기반 평가로 힘과 운동에 초점을 맞춘 단위로 시작합니다. 8 학년 과학의 마지막 단원은 질량 및 속도 관계뿐만 아니라 열 전달을 탐구하는 다양한 형태의 에너지 및 기능 프로젝트를 다루게됩니다. 학부모들은 학급에서 공부하는 최근 주제에 대한 설명을 학생에게 전달받아 최신 일일 비디오 리사이클을 공유하도록 요청함으로써 자녀가 과학에서 배운 것을 이해하고 있는지 확인 할 수 있습니다.



Math

In Quarter 4, students will be transitioning in math from linear equations to quadratic equations. To begin with, students will examine the effects powers and roots have on values by creating a class collaboration comparing the exact sizes of similar objects. Following this, our class will move into quadratics and focus on the “Vertical Motion Model.” Students will be asked to make a catapult out of popsicle sticks to examine the quadratic relationship between velocity and height of a projectile. The learning will be assessed through each student’s analysis of the predicted result vs. the experimental result. Parents can continue to support their children by asking many questions about their child’s classwork. If your child has difficulty explaining the content from class, please encourage them to ask questions in class, or after class..

쿼터 4에 수학 수업은 1차 방정식에서 2 차 방정식으로 전환하게됩니다. 우선, 학생들은 유사한 객체의 정확한 크기를 비교하며 수업시간에 협업하여 힘과 뿌리가 가치에 미치는 영향을 조사 할 것입니다. 이어서 2 차 운동으로 이동하여 "수직 운동 모델"에 초점을 맞 니다. 학생들은 투석기의 속도와 높이 사이의 2차 관계를 조사하기 위해 아이스 캔디를 사용하여 투석기를 만들 것들 것입니다. 학습 결과는 각 학생의 예측 결과 대 실험 결과 분석을 통해 평가됩니다. 학부모는 자녀의 학급 수업에 관해 많은 질문을 함으로써 자녀를 계속 지원할 수 있습니다. 자녀가 수업 내용을 설명하는데 어려움이 있을 경우 수업에서 또는 수업 후에 질문하도록 권장하시기 바랍니다..





(Grade 8 students work in partnerships. The task was to examine how to express powers and roots on a number line) 

English

In Quarter 4, we will be writing Research-Based Argument Essays in Writer’s Workshop. Students will learn to weigh and evaluate sides, reasons, and evidence, and will learn to support their claims with research. We will then be taking our arguments to a wider audience: sharing them with our peers, teachers, and with the larger world online. Our final unit of the year will be Tapping the Power of Nonfiction, in which students will read and learn from informational books in book clubs. Students will be assessed on their ability to read and understand informational texts, and their ability to write about those texts, citing evidence when necessary. Parents can support their children at home by encouraging independent reading of books students choose.

쿼터 4에서 우리는 Writer 's Workshop에서 Research-Based Argument Essays를 작성할 것입니다. 학생들은 이유 및 증거의 무게를 두고 평가하는 방법을 배우고 연구를 통해 자신의 주장을 뒷받침하는 방법을 배웁니다. 그러면 우리는 더 많은 사람들에게 우리의 주장을 들려 줄 것입니다 : 우리 동료들, 교사들, 그리고 더 큰 세계의 온라인 사람들과 그들을 공유하십시오. 올해의 마지막 단원은 책 클럽의 정보 서적을 읽고 배우는 Power of Nonfiction입니다. 학생들은 정보 텍스트를 읽고 이해할 수 있는 능력과 필요한 경우 증거를 인용하여 해당 텍스트에 대한 글쓰기 능력에 대한 평가를 받게 될 것입니다. 학부모는 학생들이 선택한 책을 독립적으로 읽도록 권유함으로써 가정에서 자녀를 지원할 수 있습니다.



EAP

EAP will continue to support student learning in their English classes. We will help students prepare for the Argument Writing unit and support learning of difficult concepts. We will also continue to provide time and support independent reading. Parents can help their children by discussing research topics with them and encouraging them to continue reading and writing at home.

EAP는 영어 수업에서 계속해서 학생 학습을 지원할 것입니다. 학생들이 논증 작성 단원을 준비하고 어려운 개념을 배우는 것을 도울 것입니다. 또한 시간을 제공하고 독립적인 독서를 지원하는 것을 계속할 것입니다. 학부모는 자녀와 함께 연구 주제를 토론하고 계속해서 집에서 읽고 쓰도록 권장함으로써 자녀를 도울 수 있습니다.

PE

Quarter 4 will begin with an introduction to floor hockey where students will learn the basic rules, skills, and techniques for playing a safe Invasion/Territory game. This is the last unit of the Invasion Games grouping. In health class, we will be learning about human development. Topics will include the stages of development, gender identity and positive body image. The semester will conclude with a Fielding/Striking unit with an emphasis on the skills and strategies used in baseball and softball. Students will be assessed on participation levels, skill level, knowledge of basic rules and engagement during gameplay. Parents can support by encouraging their son or daughter to be physically active during the evenings and on weekends.

쿼터 4에는 안전한 침략/영토 게임을 위한 기본 규칙 및 기술을 배우는 플로어 하키에 대한 소개로 시작됩니다. 이것은 Invasion Games 그룹의 마지막 유닛입니다. 건강 교실에서 우리는 인간 발달에 대해 배울 것입니다. 주제에는 발달 단계, 성 정체성 및 긍정적인 신체 이미지가 포함됩니다. 이 학기는 야구와 소프트볼에서 사용되는 기술과 전략에 중점을 둔 Fielding / Striking에 대한 수업도 진행됩니다. 학생들은 참여 수준, 기술 수준, 게임 규칙 중 기본 규칙 및 참여에 대한 지식을 평가 받게됩니다. 학부모는 저녁 또는 주말에 자녀와 육체적인 활동을 통해 격려함으로써 지원할 수 있습니다.




Social Studies

Quarter 4 in social studies will start with completing our big cross-curricular project on oppression! Students will be working together to create a meaningful product to showcase their learning. Stay tuned for more information about how and where you can see these projects being displayed in our KIS community. Our next major topic in American History will be slavery and the American Civil War. Students will be assessed formatively and summatively in a variety of ways including: quizzes, video discussions, and small in-class group projects. Parents can support student learning by asking questions about what we are learning and checking in with Google Classroom, the platform we will be using to communicate learning for social studies in Quarter 4.

쿼터 4 사회 수업에서는 계급 억압에 관한 커다란 교과 과정을 마무리할 것입니다! 학생들은 함께 학습하며 의미있는 제품을 만들어 선보일 것입니다. KIS 커뮤니티에 이러한 프로젝트가 표시되는 방법과 위치에 대한 자세한 정보를 기다려주십시오. 미국 역사에서 다음 주요 주제는 노예와 미국 남북 전쟁입니다. 학생들은 퀴즈, 비디오 토론 및 소규모 그룹 프로젝트를 포함하여 다양한 방식으로 형식적 및 총괄적으로 평가됩니다. 학부모는 학습하는 것에 관한 질문을 하고 쿼터 4 사회 과목 학습을 위해 사용할 플랫폼 인 Google Classroom에 체크인하여 학생 학습을 지원할 수 있습니다.







No comments:

Post a Comment